Пошуковий запит: (<.>A=Журба К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Журба К. Теоретичні основи національно-патріотичного виховання школярів [Електронний ресурс] / К. Журба, О. Докукіна // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 235-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_66
|
2. |
Журба К. О. Сучасні форми і методи виховання культури гідності молодших підлітків як смисложиттєвої цінності [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__31
|
3. |
Журба К. Формування етичної культури вчителів як необхідна умова сучасного виховання [Електронний ресурс] / К. Журба, С. Гаряча // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_6
|
4. |
Журба К. О. Філософсько-психологічне підґрунтя виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 243-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(1)__29
|
5. |
Журба К. О. Виховання культури гідності в дітей у вітчизняній і зарубіжній науці [Електронний ресурс] / К. О. Журба, Е. Р. Заредінова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_20 Здійснено розбір категорії «культура гідності». Розглянуто основні підходи до виховання культури гідності в школярів. Охарактеризовано повагу до особистості дитини, педагогічну допомогу та індивідуальність виховних умов кожної сім'ї як основні чинники, що забезпечують виховання культури гідності у дітей. Зазначено, що в роботах західних науковців культура гідності розкривається через самоповагу, самооцінку та самоставлення. Зафіксовано негативний вплив насилля у сім'ї на культуру гідності молодших школярів. Зауважено про роль розробки і використання доцільних форм і методів у вихованні культури гідності підростаючого покоління. Осуществлен разбор категории «культура достоинства». Рассмотрены основные подходы к воспитанию культуры достоинства у школьников. Охарактеризованы уважение к личности ребенка, педагогическая помощь и индивидуальность воспитательных условий каждой семьи как основные факторы, обеспечивающие воспитание культуры достоинства у детей. Отмечено, что в работах западных ученых культура достоинства раскрывается через самоуважение, самооценку и самоотношение. Зафиксировано негативное влияние насилия в семье на культуру достоинства младших школьников. Отмечено, что роль разработки и использования целесообразных форм и методов в воспитании культуры достоинства подрастающего поколения.Performed analysis category «culture dignity». The basic approaches to foster a culture of dignity among schoolchildren. Characterized by respect for the individual child, educational assistance and educational conditions of each individual family as the main factors responsible for developing a culture of dignity in children. Expressed in the works of Western culture dignity scientists revealed through self-esteem, self-esteem and the self. Recorded negative impact of domestic violence on the culture of the dignity of younger students. Noted that the role of development and use of appropriate forms and methods in nurturing a culture of dignity of the younger generation.
|
6. |
Журба К. Справедливість у смисложиттєвому вимірі особистості [Електронний ресурс] / К. Журба // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_32
|
7. |
Журба К. О. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 4. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_4_5
|
8. |
Журба К. О. Проблема виховання смисложиттєвих цінностей у школярів основної і старшої школи в педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2015. - Вип. 19(1). - С. 214-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2015_19(1)__22
|
9. |
Журба К. Методологічні засади виховання смисложиттєвих цінностей у школярів основної і старшої школи [Електронний ресурс] / К. Журба // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_39
|
10. |
Журба К. О. Виховання свободи як пріоритетної смисложиттєвої цінності зростаючої особистості [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(1). - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(1)__3
|
11. |
Журба К. Діагностика рівнів вихованості смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи (за методикою "смисложиттєві цінності" Д. Леонтьєва) [Електронний ресурс] / К. Журба // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 14. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_14_14
|
12. |
Журба К. О. Методика вивчення стану вихованості смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2016_20(1)__20
|
13. |
Журба К. Діагностика вихованості смисложиттєвих цінностей учнів основної та старшої школи [Електронний ресурс] / К. Журба // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 1. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_1_25
|
14. |
Журба К. Діагностика осмисленості життя учнями основної і старшої школи у процесі виховання смисложиттєвих цінностей [Електронний ресурс] / К. Журба // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_31
|
15. |
Журба К.О. Досвід виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи в США [Електронний ресурс] / К.О. Журба // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_9
|
16. |
Журба К. О. Сучасні програми та концепції, орієнтовані на виховання смисложиттєвих цінностей [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(1). - С. 214-226 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(1)__20
|
17. |
Журба К. О. Виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи у психологічному дискурсі [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2015. - Вип. 11. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2015_11_10
|
18. |
Журба К. О. Активні та інтерактивні форми і методи виховання смисложиттєвих цінностей у школярів основної і старшої школи у позакласній діяльності [Електронний ресурс] / К. О. Журба // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 6. - С. 90-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_6_13
|
19. |
Бех І. Концепція формування у підлітків національно-культурної ідентичності у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. Бех, К. Журба // Гірська школа Українських Карпат. - 2017. - № 16. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2017_16_13
|
20. |
Кормош Ж. Потенціометричне визначення індоліл-3-оцтової кислоти за допомогою ПВХ-сенсора з родаміновими основними барвниками [Електронний ресурс] / Ж. Кормош, К. Журба, С. Федосов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Хімічні науки. - 2013. - № 24. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufch_2013_24_17
|
| |